Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Rocking in the brain

Στο blog αυτό θα δίνω απαντήσεις σε ερωτήσεις του στυλ:

"Είδες τίποτα καλό τελευταία; Τι ακούς αυτό τον καιρό; Πήγες σε κάνα καλό live; Πες καμμιά καλή ταινία..."
Σκέφτηκα με λίγα λόγια να μοιραστώ μαζί σας τις μουσικές που μου αρέσουν, τις ταινίες που βλέπω και κάποια live που πηγαίνω.
Σιγά τα αυγά θα μου πείτε. Προκειμένου όμως να πρήζω τη γυναίκα μου (τρέξε να ακούσεις... μα καλά δε θυμάσαι την ανάλυση στον David Lynch που σου είχα κάνει πριν 7 χρόνια; ...πω πω ξέρεις ποιοί έρχονται... κτλ) και επειδή ώρες ώρες νιώθω ότι θα σκάσω αν δεν τα πω, θα τα μοιραστώ στο internet.
Μουσική, ταινίες, live ανταποκρίσεις, λίστες, αφιερώματα, horror ενημέρωση και ό,τι άλλο προκύψει λοιπόν, βάσει του δικού μου γούστου. Αν αρέσουν γενικότερα, μια χαρά!
Εκτός από τις προτάσεις μου, σκέφτομαι που και που να ρίχνω και λίγο κράξιμο. Για παράδειγμα τις προάλλες ξεκινήσαμε το Olympus has fallen. Φυσικά ήξερα τι πρόκειται να δούμε αλλά δεν περίμενα και αυτό που συνέβη. Στο 15λεπτο πάνω ακούστηκε ένα τσιιφφφφ ...φφφ... από το πίσω μέρος του κεφαλιού μου και διεκομίσθη στο Σισμανόγλειο.
Διαγνώστηκα με "Οξεία Αμερικλανίτιδα" σε αρχικό στάδιο. Δεν πρέπει να ξανακούσω Αμερικανικά πατριωτικά εμβατήρια ποτέ! Όπως καταλαβαίνετε αυτό είναι το soundtrack της ταινίας. Φανταστείτε να τη δείτε ολόκληρη! Ξεκινάς πουσάπς στο σαλόνι φωνάζοντας συνθήματα πεζοναυτών, ντύνεις τη γυναίκα σου μαζορέτα και γιούργια για burgers και cokes στο πλησιέστερο fast food! Έχω διαφύγει τον κίνδυνο αλλά πρέπει να το προσέξω στο μέλλον.
Δεν σας κρύβω πάντως, ότι ήταν δύσκολη απόφαση. Για του λόγου το αληθές παραθέτω τον εξής διάλογο που έλαβε χώρα μεταξύ του συντηρητικού εαυτού μου και του παιδιού που στην πραγματικότητα είμαι (όπως μεταξύ μας και η μεγάλη πλειοψηφία των ανδρών):
- Τι θα κάνεις;
- Blog.
- Με τι θέμα;
- Μουσική, ταινίες, τέτοια ξέρεις.
- Δεν κάνεις πλάκα;
- Όχι.
- Μα καλά, δεν ντρέπεσαι κοντά σαράντα χρονών (παρά κάτι ψιλά) γομάρι να ενθουσιάζεσαι και να θες να γράψεις για ένα κορεάτικο θρίλερ του 2008; (όντως θα το κάνω, αχ πως με ξέρεις...)
- Τι να ντραπώ ρε. Εδώ δεν ντρέπομαι που περιμένω πότε θα ξανάρθουν οι Judas Priest. Που ανυπομονώ για Blood Ceremony το χειμώνα! Να ντραπώ να τα μοιραστώ; Όχι βέβαια. Να ντραπώ να περιγράψω πόσο "μεγάλη" ταινία είnαι το Carlito's Way του De Palma; ΟΧΙ! Η τέχνη και η διάδοσή της δεν είναι κάτι για να ντρέπεσαι.
- Κατά πρώτον, δεν σε είπα "ρε" και κατά δεύτερον ποιος είναι ο De Palma;
ΠΑΦ!!! Του την έχωσα. Και μετά από 5- 6 μπούφλες τον έδιωξα και από το σπίτι. Ακούς εκεί ποιος είναι ο De Palma!
Α ναι, ξέχασα κάτι σημαντικό. Είμαι metalhead και proud of it αλλά όχι μόνο. Τα γούστα μου κινούνται από classic rock, hard rock, heavy metal (traditional, epic, power) doom, stoner, occult rock (το αγαπημένο μου!) psychedelic, aor έως και blues, folk, indie, chamber pop (α καλό ε;) pop (τύπου Lana del Ray, Marina and the diamonds κλπ), alt. country, garage, neosoul, ethnic και ό,τι άλλο βρω ενδιαφέρον. Και φυσικά δεν λείπει η ελληνική μουσική σαν τον Θανάση Παπακωνσταντίνου, Νίκο Πορτοκάλογλου, Φοίβο Δεληβοριά...
Καλή ανάγνωση,

High Voltage

4 σχόλια:

  1. Καλορίζικο, καλοτάξιδο, καλή έμπνευση και ευχαριστούμε που ομορφαίνεις τον ιστοχώρο. Εννοείται πως θα παρακολουθώ και θα παίρνω ιδέες, ειδικά για τις ταινίες, γιατί αν περιμένω από τον άντρα μου να μου προτείνει ταινία της προκοπής θα πρασινίσω (από το κακό μου). Αυτός είναι της γαλλικής κουλτούρας, του αγγλικού χιούμορ και της σοβιετικής ηθικής. I DON' T THINK SOOOOO!!! Ανυπομονώ να δω ένα χοροράκι με βάθος και σασπένς κι αν μπορώ να το συνοδεύσω με την ανάλογη μουσική, θα σου είμαι ευγνώμων. KEEP ROCKING (OUR BRAINS)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με το καλό Κώστα, καλώς ήρθες στον ωραίο κόσμο του blogging.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο το σπιτικό σου! Ωραία ιδέα και νομίζω ότι θ'αποκτήσεις πολλούς ακόλουθους! Εγώ πάντως θα σε παρακολουθώ για τις ταινίες αλλά και ό,τι άλλο καλούδι για τη μουσική σκηνή έχεις την ευχαρίστηση να μας κεράσεις δεν θα πω όχι:):):):):) Με το καλό λοιπόν και καλωσόρισεςκοντά μας :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή Κώστα, όπως βλέπεις άργησα, οπότε έχω πολύ διάβασμα μπροστά μου!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή