Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Laura Marling – Semper Femina 2017 Folk, Folk Rock



Το γνώριμο ύφος της Laura Marling είναι και πάλι εδώ. Ευχάριστη, γλυκιά Folk από την παραγωγικότατη και σπουδαία, 27χρονη πλέον, τραγουδοποιό.
Τα κρουστά και η jazz λιτή μπασσογραμμή του “Soothing” με απογοήτευσε. Οι προσδοκίες μου για το νέο άλμπουμ, συμπεριελάμβαναν την εξέλιξη στην οποία είχε οδηγηθεί στον τελευταίο της δίσκο “Short Movie” (2015) που με είχε ενθουσιάσει. Περίμενα δηλαδή πιο πολύ ηλεκτρισμό και πειραματισμό. Η Laura λοιπόν, δεν βρίσκεται σε αυτή τη φάση πλέον και με το άνοιγμα του δίσκου ενημερώνει: “I need soothing” σαν να μου λέει “θέλω να χαλαρώσω”, ώστε να ηρεμήσω κι εγώ! Δεν ηρέμησα ούτε με το “The Valley” και ούτε με το “Wild Fire”, εφόσον οι προσδοκίες μου ήταν τόσο έντονες που δεν μπορούσα να συμβιβαστώ με το κατά τ’ άλλα γνωστό και άψογο folk στυλ της Laura. “Ίσιωσα” με το “Dont pass me by” το οποίο εξέλαβα και πάλι σαν να μου απευθυνότανε και να μου λέει “μην προσπεράσεις το άλμπουμ”.Η προσθήκη της ηλεκτρικής κιθάρας και τα έγχορδα στο τέλος, δίνουν επιπλέον πόντους σε αυτό το τραγούδι, από το οποίο και μετά έγινε ολική επαναφορά. Το παιχνιδιάρικο “Always this way” και το επικό “Wild One” καθώς και τα “Next Time” και “Novel” που ακολουθούν, είναι ανώτερα των πρώτων τραγουδιών, ταυτόχρονα όμως με έκαναν να τα επανεκτιμήσω. Γλυκές, ταξιδιάρικες συνθέσεις, με την χαρακτηριστική φωνή της, (αχ αυτά τα τρεμοπαιξίματα…) και την ακουστική της κιθάρα, να ανεβάζει το σύνολο στο γνωστό επίπεδο που μας έχει συνηθίσει.
Η προσδοκία μου για μια πιο ηλεκτρισμένη δουλειά αναπτερώθηκε με το (pop) rock που κλείνει, το “Nothing not Nearly” και το υπέροχο solo του.
Εν κατακλείδι άλλη μια καλή κυκλοφορία, από την υπέροχη Laura Marling.

7,5/10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου